.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد اتاق مشترک ایران و ازبکستان

رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: هدف از انعقاد تفاهمنامه های همکاری طرفهای ایرانی و ازبکی تشکیل اتاق مشترک ایران و ازبکستان در آینده ای نزدیک است.

سید مجتبی فرهادی قمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند افزود: مجموعه فعالیتهای شرکت ره توشه سرمد برای ایجاد نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در تاشکند از زمان صدور مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برای این شرکت آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: با این هدف در حواشی نمایشگاه، دیدارهایی برای تجار ایرانی مستقر در نمایشگاه و تجار ایرانی مقیم تاشکند در سفارت ایران در ازبکستان ترتیب دادیم.

رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان با اشاره به اینکه سفارت هماهنگ کننده توافقات برای اقدامات بعدی است، تصریح کرد: امیدواریم تفاهمنامه های منعقد شده قابلیت همکاری فی مابین و مستمر داشته و تقویم نمایشگاهی سالانه ای برای دو کشور ترتیب داده شود.

فرهادی قمی با بیان اینکه براساس پروتکل ها و تفاهم نامه های منعقده و اجرایی شدن مصوبات این پروتکل ها قصد داریم اتاق مشترک ایران و ازبکستان را تشکیل دهیم یادآور شد: در این راستا هیئت های مختلف تجاری از ایران به ازبکستان و ازبکستان عازم ایران می شوند.

وی از اعزام سومین هیئت تجاری ازبکستان هفته آینده به ایران خبر داد و گفت: تاکنون هیئت های تجاری ازبکستان به استان های قزوین، قم و مرکزی سفر کرده و با توانمندی های مختلف این استان ها از نزدیک آشنا شدند.

این مسئول سفارت ایران در ازبکستان با بیان اینکه شرکت های ایرانی در اکثر نمایشگاه های تخصصی تاشکند حضوری فعالانه دارند، افزود: حضور شرکتهای ایرانی و مازندرانی در اکسپوی تاشکند بسیار بی نظیر بوده است.

فرهادی قمی نیز از عملکرد خبرگزاری مهر در پوشش اخبار لحظه به لحظه نمایشگاه و برنامه های هیئت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند قدردانی کرد و اعزام گروه های خبری را در سفر هیئت های تجاری بی نظیر دانست و گفت: کارکرد گروه خبری مازندران در اکسپوی تاشکند بسیار عالی بوده است.

نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی تاشکند جمعه شب به کار خود پایان داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.